Nejčastější dotazy

Obecně

Na začátku si můžete vybrat jeden z našich tripů v sekci nabídky, nebo nám napíšete o svůj vlastní trip podle vašich představ v sekci trip na míru.

Potom už je práce na nás. Na základě vyplněného nezávazného formuláře vám trip naplánujeme a následně zašleme několik nejvýhodnějších možností s danou cenou.
Společně se dopracujeme k variantě, která se bude nejvíce shodovat s vašimi požadavky. Vybraný trip zakoupíte v našem “košíku” a my po obdržení platby provedeme rezervace letenek a ubytování a ty vám v následujících dnech zašleme. Máte to tedy úplně bez práce.

Navíc od nás dostanete podrobný návod na cestu s osobními doporučeními a mapu nejzajímavějších míst, které nesmíte zapomenout navštívit a spoustu dalších bonusů.

Od odeslání nezávazné poptávky po přijetí konkrétního plánu od nás vůbec nic neplatíte.

Jakmile vám pošleme návrh tripu, bude zde zmíněna cena, ve které je zahrnuto vše – od letenek, ubytování, pobytových poplatků, letištních poplatků, zavazadel, až po naši provizi.

Finální cena tripu zahrnuje všechny náležitosti, co v nezávazné objednávce uvedeme, nic navíc tedy již už doplácet nebudete. Pokud vám trip nebude z jakéhokoliv důvodu vyhovovat a nebudete ho chtít zakoupit, vůbec nic se neděje a žádnou částku za počáteční plánování rozhodně neúčtujeme.

Cena tripu závisí na mnoha faktorech. O tom, jak ušetřit a letět co nejlevněji se rozepisujeme v každé konkrétní nabídce na našem webu.

Obecně ale platí tyto body:

1) O trip napište s časovým předstihem
Pokud nám napíšete o trip například 5 dní dopředu, počítejte s vyšší cenou, než s několikaměsíčním předstihem. Ceny dopravy a ubytování s časem rapidně rostou.
Ideální doba je alespoň 2-3 měsíce předem.

2) Dokončete objednávku co nejdříve
Po naplánování tripu podle vašich představ vás poprosíme, abyste neotáleli časem a objednávku dokončili co nejdříve. Teprve po obdržení platby vám trip zakoupíme a odešleme, tudíž je možné, že ceny se mezitím změní a zvýší. Pokud by se tak stalo, tak vás o změně informujeme s možností doplatku, nebo vrácení peněz.

Cena, kterou vám vykalkulujeme, odpovídá všemu, na čem jsme se společně domluvili v nezávazné objednávce.

Co pod cenu nespadá, je lokální doprava po městě a vstupy do památek. Další služby (pojištění, sedadla v letadle ,..)  si v konečném košíku při dokončení objednávky můžete zakoupit navíc.

Navíc od nás dostanete podrobného průvodce s osobním doporučením, itinerář + mapu míst a podporu na cestách.

Ano, samozřejmě, po dokončení nákupu a zaplacení tripu od nás do emailu obdržíte fakturu s cenou za daný trip. 

Určitě – nabídky na našem webu můžete využít přímo tak, jak jsou vytvořené, případně se jimi inspirovat a využít pouze ty náležitosti, které vám vyhovují. 
V takovém případě u nabídky zvolte variantu “vlastní” a vypište vaše konkrétní požadavky, kterými se při plánování budeme řídit. 

O ubytování

Ubytování vám zařídíme tak, aby přesně splňovalo vaše požadavky na cenu, umístění a stravu. Ubytování vybíráme na základě hodnocení, spokojenosti lidí, poměru cen a služeb a polohy. Přečtěte si více o typech ubytování.
Bydlet můžete buď u soukromého hostitele, celém bytě a nebo v hotelu. Výběr je pouze na vás, stačí následovat pokyny při vyplnění formuláře.

Spolu s objednaným ubytováním od nás obdržíte i všechny potřebné kontakty, jako je telefon, email apod. S ubytovatelem se snadno domluvíte na čase příjezdu či případných změnách.

Často však stačí držet se instrukcí u rezervace.

Ubytování musí platit městské poplatky, které jsou vždy zahrnuty v ceně tripu. Občas se stane, že si ubytování účtuje městskou daň za noc na osobu, kterou nelze zaplatit předem. 

Nicméně je nutné daň zaplatit přímo ubytovateli po příjezdu do ubytování. Ta lze zaplatit hotově, občas i kartou. O věci vás však budeme informovat.

O lenkách

Zpravidla záleží, jakou společností poletíte. Většinou počítejte s tím, že po Evropě si s sebou budete moct vzít maximálně batoh o rozměrech 40x25x20cm. Může být i o pár centimetrů větší, nicméně by měl jít zmáčknout v případě kontroly.

Pokud poletíte mimo Evropu nebo s prestižními aerolinkami, zdarma si s sebou budete moci vzít i malý nebo velký kufr. O tomto vás budeme informovat v nezávazné objednávce.

V dalších případech je nutné si zavazadlo dokoupit. Více si o dostupných zavazadlech můžete přečíst na stránce druhy zavazadel.

Stává se velmi zřídka, ale i taková situace nastat může. Nepanikařte, konec světa to není. Pokud vám přijde e-mail nebo sms zpráva o zrušeném letu ještě před samotným tripem, tak nás stačí kontaktovat přes Whastapp a my vám let pokud možno přebookujeme na jiný termín. Jestli se to stane během tripu, tak vám letecká společnost musí přeřadit let na jiný, s nejbližším odletem. V neposlední řadě vrátí peníze.

Pokud by váš náhradní let měl být až další den, letecká společnost musí zároveň zajistit ubytování a stravu. Pokud se nebude jednat o přírodní živly, tak vám vzniká i nárok na kompenzaci ve váš prospěch.

Pokud se stane, že vám letadlo uletí během tripu vaší vinou, tak bohužel žádný nárok na kompenzaci není. V tomto případě se pokuste na informacích zeptat na náhradní let, který si ale budete muset dokoupit. Když si ale budete hlídat čas, abyste byli na letišti alespoň 2h před odletem, pak se není čeho bát. 

Kupovat sedadla v letadle nemusíte. Jakmile před odletem provedete online odbavení, sedadla vám budou automaticky přiřazena leteckou společností zdarma. Může se ale stát, že pokud poletíte ve více lidech, každý z vás bude mít sedadlo v jiné části letadla.

Nicméně letadla častokrát nelétají plná a pokud uvidíte někde volná místa vedle sebe, můžete si samozřejmě přesednout. 

My jsme sedadla nikdy nekupovali a vždy jsme vedle sebe seděli. V cestovatelské příručce, kterou od nás dostanete před odletem, naleznete podrobný návod, jak na to, pokud si sedadla nekoupíte.

Tuto informaci budete mít dopodrobna rozepsanou v našem digitálním průvodci, kterého od nás obdržíte po dokončení objednávky. Nemusíte se ničeho bát, doprava z letiště je jednoduchá a rozepisujeme veškeré možnosti podle dostupných cen.

O pojištění a storna tripu

Pojištění od nás samozřejmě kupovat nemusíte, nicméně rozhodně doporučujeme na cesty pojištění být. Nikdy nevíte, co se vám cestou může přihodit, může dojít ke krádeži vašich cenností či se vám může stát nějaký úraz.

Abyste komplikacím předešli a nemuseli platit v zahraničí drahou zdravotní péči, rozhodně pojištění zakupte. Můžete si o jednotlivých druzích pojištění, které nabízíme my, přečíst na stránce Covid-19. Každé má odlišné krytí.

Ještě před tím, než nám pošlete nezávaznou objednávku, se prosím ujistěte, že můžete splnit dané covidové podmínky vstupu do země. Někam totiž budete stále potřebovat očkování. Na naší stránce Covid-19 se dozvíte bližší informace.

Nejnovější a aktualizované informace naleznete vždy na webu Ministerstva zahraničních věcí. 

Stačí do Google jednoduše zadat například “Itálie MZV covid podmínky pro vstup” a důkladně si je nastudovat. 

Jedinou možností, která vás v tomto případě může zachránit, je zakoupení STORNA pojištění. Toto pojištění se vztahuje i na covid. To znamená, že pokud krátce před tripem onemocníte, máte nárok na kompenzaci ze strany pojišťovny za zrušený trip a nemožnost odcestovat. 

Pokud máte zakoupené ubytování v dané destinaci se “zrušením zdarma”, může se zrušit a peníze se vám tak vrátí. Letenky lze také zrušit, avšak často s vysokým poplatkem. V takovou chvíli se vám nejvíce vyplatí změnit trip na jiný termín.

Kontaktujte nás

Nevíte si s něčím rady? Kontaktujte nás..

Předem si přečtěte nejčastěji kladené dotazy, možná tam právě najdete svoji odpověď. Tento formulář neslouží k rezervaci tripu, v takovém případě využijte formuláře v sekci nabídky.

Používáním těchto webových stránek souhlasíte s použitím souborů cookies.